#1 2007-09-16 20:40:59

Hegemoth

I Admin IV RP

4468936
Skąd: Marklowice
Zarejestrowany: 2007-09-16
Posty: 71
Punktów :   

REGULAMIN

Regulamin Forum

1. Administrator ma zawsze rację.

2. Jeżeli myślisz, że administrator nie ma racji patrz punkt wyżej.

3. Użytkownikiem forum może zostać każda osoba która zarejestruje się na stronie forum, czym automatycznie wyraża zgodę na przestrzeganie regulaminu który panuje na forum.

4. Jeżeli podczas rejestracji masz podawać fałszywe dane nie podawaj ich wcale!!

5. Osoby, które będą wszczynały kłótnie na forum będą wyrzucane z forum.

6. Użytkownicy mogą oprócz standardowych wiadomości wysyłanych na forum, wysyłać także prywatne wiadomości, które będą widoczne tylko dla osób, do których zostały wysłane.

7. Obrażanie innych osób, ich poglądów oraz używanie niecenzuralnych słów jest zabronione i może stać się podstawa do zablokowania dostępu do forum.

8. Zabrania się podejmowania dyskusji nie zgodnych z tematem danego postu.

9. Zabrania się zaśmiecania forum poprzez np. dodawania do większości Swoich postów linków o tym samym adresie, itp.

10. Zabrania się pisania postów, które nie wnoszą nic do sprawy (tzw. Nabijanie postów).

11. Nazwa użytkownika nie może zawierać słów: chamskich, obraźliwych, powszechnie uznawanych za brzydkie, obrzydliwych, itp.

12. Staraj się umieszczać posty we właściwych kategoriach, gdyż w przeciwnym wypadku mogą zostać skasowane, przeniesione do właściwego działu albo zamknięte przez administratora lub moderatora danego działu.

13. Tematy powinny być układane jasno i zrozumiale; posty, które są ułożone nieprawidłowo, mogą być skasowane przez moderatora lub administratora. Z każdego tematu postu ma wynikać, czego dana wiadomość dotyczy.

14. Nie stosowanie się do regulaminu może być podstawą do zablokowania konta. Konto użytkownika może zablokować administrator.

15. Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum w przeciwnym razie BAN

Regulamin rozszerzony

1) ADMIN I MODERATORZY MAJA ZAWSZE RACJĘ - Osoby najbardziej znienawidzone na każdym forum. Na swą wątłą pierś przyjmują co chwila niezliczone ilości skarg, zażaleń, bluzg i wiązanek, a to wszystko dlatego, iż sumiennie wykonują swoją pracę i chcą - naprawdę - ułatwić życie każdemu z forumowiczów. To właśnie oni (czyli tak naprawdę my) odpowiadamy za blokowanie i odblokowanie tematów, ich usuwanie, przesuwanie, a czasami i edycję. Jeśli przypadkiem jesteś jednym z tych, których topik został potraktowany w 'niewłaściwy sposób', wpierw się zastanów dlaczego tak się stało i co zrobiłeś źle, a dopiero później interweniuj u nas. Jeśli mimo to nie jesteś w stanie wytłumaczyć sobie dlaczego stało się tak a nie inaczej, śmiało pisz do admina. Najlepiej, aby to się działo za pośrednictwem priva, jednak i na czy e-mail się nie pogniewamy.

2) FORUM TO NIE JEST CHAT - Jeśli planujesz już coś napisać, wpierw się zastanów, czy owa 'wypowiedź' wniesie coś konkretnego do prowadzonej dyskusji i czy aby na pewno dotyczy tematu w którym się znajdzie. Wątpliwa przyjemnością jest czytanie postów ciągnących się przez kilka stron, a które mają tyle wspólnego z motywem przewodnim, co kibice futbolu z pływaniem synchronicznym. Pamiętaj, że co chwilę przybywają nowi użytkownicy i mogą się zniechęcić czytając niezbyt elokwentne 'wypowiedzi'.


3) UNIKAJ WULGARYZMÓW - Ktoś powiedział, że "chamstwa nie zniesie". My również, dlatego przy wyborze ksywki unikaj słów wulgarnych, obraźliwych i powszechnie uznawanych za nieparlamentarne lub obsceniczne. Identycznie ma się sprawa już po zarejestrowaniu, kiedy to bierzesz czynny udział w dyskusji.


4) ZAKŁADANIE NOWYCH TEMATÓW - Zanim zdecydujesz się na ten krok dokładnie przeglądnij forum, bo być może ktoś już wcześniej był równie pomysłowy co Ty i zdecydował się na stworzenia danego topiku. Jeżeli mimo wszystko wyniki poszukiwań nie przyniosą efektów, wtedy beż żadnego skrępowania możesz klikać na ikonkę "Napisz nowy wątek".


5) NAZWY NOWYCH TEMATÓW - Staraj się nadawać tematom takie nazwy, które będą jak najbardziej konkretne i wiele mówiące odnośnie ich ewentualnej zawartości. Najczęściej powtarzanym błędem jest chyba topik "Prośba", który pojawia się nagminnie. Dobrze, że prosicie, świadczy to o Waszej kulturze, aczkolwiek warto by było napisać jeszcze o co prosicie. Przypuśćmy, że wchodzi pięć osób, a każda z nich bierze sobie ksywkę Bolek z ewentualnym udziwnieniem i każda z nich zakłada temat "Prośba". Robi się po prostu bałagan, dlatego przy okazji takich tematów dopisujcie zawsze jego przeznaczenie (np: przesłanie jakiegoś materiału, poinformowanie w danej sprawie, wyjasnienie czegoś itp.).


6) DODAWANIE WPISÓW TAK, ALE... - Post ma zawierać w sobie jakieś przesłanie, ma wnieść coś konkretnego do dyskusji.


Widzicie więc, że nie wymagamy od Was dużo. Nie pozostaje mi więc nic innego, jak życzyć Wam miłej zabawy!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora